23 mars 2011

Blaskigt blir bättre!

Jag har kommit fram till nånting helt fantastiskt användbart: De flesta kolsyrade drycker verkar bli mycket godare om man späder ut dem med vatten! Det funkar jättebra på alla slags cider och till min stora glädje märkte jag härom dagen att även coca cola blir mycket godare om man tillsätter ungefär 40 % vatten. Hipp hipp hurra! För det borde ju bli lite mer skonsamt för hälsan också på så vis tänker jag. Jag kan tänka mig att det blir samma positiva resultat med fanta och sprite. För att inte tala om trocadero!

Först höll jag på att skriva "de flesta drycker blir godare om man..." Men sen kom jag på att det är bra många drycker som jag spontant inte vill blanda ut med vatten. Tex mjölk eller juice. Fast å tredje sidan är ju dessa två inte helt tokiga att blanda med varandra!

Natti natti.
/lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar