22 september 2011

Så briljant!

Jag vet att inläggsfrekvensen, i alla fall från mitt håll, ökat med ett antal hundra procent de senaste dagarna. Kanske beror det på att jag sprungit på så mycket intressant att berätta vidare om. Kanske beror det på att jag  i veckan haft eget arbete på egen hand, hemma, med datorn som sällskap och allmänt lagom med skoldisciplin. I vilket fall som helst så hittade jag denna goding idag: 


Tänk om man kunde leva efter den filosofin!! Att helt enkelt vara go och glad och leva ut de sidor och egenskaper som är ens bästa och kommer till sin fulla rätt. Och dessutom även göra allt man är mindre bra på, men med full inlevelse, glädje och tro på sig själv, för att man i alla fall gör sitt bästa och gör det helhjärtat! Och sen när var texten nån vidare viktig del av en svängig låt eller ett fulländat framförande? Beviset om motsatsen har vi ju här;)

Mycket nöje/
lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar